Saturday, June 25, 2005

Bini Orang

Kisah ni mengisahkan aku melakukan hubungan seks denganrakan sepejabat aku yang boleh aku gelarkan dia makcik.Aku bekerja disalah sebuah syarikat swasta di kl ni.Soseperti biasa aku akan membuat overtime sampai pukul 830malam bersama seorang makcik ni yg aku panggil kak ita.Setelah semua balik tinggal lah kami berdua didalamoffice yg begitu sejuk tu.Aku memang mermehatikan kak itani dari dulu lagi sebab badannya yg agak berisi membuatkanaku stim.Ini memang citarasa aku,walaupun dia sudah berkahwindan mempunyai satu anak aku masih minat pada kak ita dansering melancap tebayangkan dia main ngan aku.So pada ari tusambil membuat kerja di meja masing2 kak ita mengajak aku berbual,katanya kalau aku kawin aku nak cari yang camne.Aku jawab yg aku nak cari macam dia sebab badan dia berisidan bole aku peluk puas2.Aku ingatkan dia malu tetapi diaketawa lak.emmm ni peluang keemasan ni.So aku layan laa diaberborak sampai isu mengenai seks dan sampai dia citerkantentang seks dengan suaminya membuatkan batang aku mencanaknaik,sambil mata aku mermahatikan tetek nya yg agak besar itu.Lepas tu dia kata pernah pegang pompuan,kata ku belum lagi.emmmm,so kalau akak kasi kau pegang akak camne,pehhhh, apalagi terkejut macam beruk aku dibuatnya.Tetapi aku menolakdan buat2 malu tetapi dalam hati dapatla dapatla dapatla.Lepas tu dia duk kat sebelah aku sambil tangan kirinya mengusap usap manja peha aku sambil tangan kirinya memegangtanganku terus guide ke teteknya.ui besornya,seolah olahmemegang span yg besar,apa lagi aku ramas2 manja tetek kakita.Aku tengok mata dia dah stim,aku terus cium pipinyadan perlahan lahan terus ke mulutnya.Aku kucup bibirnyadan kak ita mengulum lidah aku dengan manjenya.Terasa lembutbibir dan lidahnya.Aku bertambah stim terus mengucup bibirdan lidahnya dengan rakus sekali sambil kedua dua tangankumeramas buah dadanya yg masih dlitupi bra dan baju kurungnyayg halus tu.Kami terus berpelukan erat sambil bibir kamibercamtum di atas meja aku.Setelah hampir 20 minit kak itamembuka baju kurungnya satu persatu sampai la ke bra dia.Ketika dia hendak membuka brannya dan seluar dalamnya akumenahan dia dan aku nak sendiri membukanya.Tanpa melengahkanmasa aku terus mendakapnya dlm keadaan berdiri dan tangankuterus membuka branya sambil mulutku menghisap teteknya dantanganku meramas ramas manje teteknya.Sesudah itu aku terusmenjilat dari teteknya terus ke perutnya dan terus kebawahpantatnya dan tangan ku terus melucut seluar dalamnya.Kelihatan pantat nya kemerah merahan dan bulunya yg agak nipistu,apalagi aku terus menjilat dan mengigit manja kelentitkak ita membuatkan kak ita meraung manje.arghhhh oyeahhhtangan kak ita meramas ramas rambutku yang tengah beradabetul2 dibawah kelangkangnya.Habis aku jilat dari pantatnyasampai le ke lubang jubonya.Habis aku jilat keseronakkanSelepas tu aku bangun dan memeluk kak ita yg dalam keadaanbogel tu dan aku belum puas mencium bibirnya dan teteknyayg dah lama menjadi idaman aku.Selepas itu kedengaran pintu pejabat diketuk.Apa lagi macam lipas kudung aku dan kak ita pakai pakaianmasing2.Aku terus ke meja aku sambil buat2 menaip komputer.Ceh potong stim betul.Kak ita terus membuka pintu pejabat,rupa rupanya laki dia datang nak jemput dia balik.Bila akumelihat jam kat diding rupa rupanya dah pukul 9.uihhh nasibbaik laki dia tak tahu aku sedang beromen ngan bininya dannasib baik pintu pejabat ntah macam mane bole terkunci lak masa tu.Heheheh itu le kisah aku dengan bini olang.Jahatkanaku.Belum habis cerita ni,nanti aku akan send kan citeraku ngan kak ita fuck dalam office gak,Tapi kali ni awal sikitlepas org semua balik umah aku terus kunci pintu ofis dan terusterkam kak ita ,heheheehehok sekiannnnnnnnn

3 Comments:

Blogger abmerowangsaenterprise said...

Wah name penuh dia sape

5:37 PM  
Blogger Joe said...

VIDEO AWEK MELANCAP PERCUMA !
www.awek-melancap.blogspot.com

9:19 AM  
Blogger Mr Joyo said...

full video here http://adfoc.us/1572201 enjoyy..

7:38 PM  

Post a Comment

<< Home