Saturday, June 25, 2005

Panggung Wayang

terpanggil aku naj cerita pengalaman pertama aku merasakan kenikmatan yang tak sudah.....nak dijadikan cerita aku ni memang kaki seks sejak zaman sekolah lagi.yang malang nya aku tak pernah merasakan kenikmatan seks .so setiap kali aku stim aku melancap,setiap kali stim aku melancap..hinggala satu hari bila ade orang yang sanggup nak lancapkan aku..sape lagi kalau bukan awek akule. masa aku kenal ngan awek aku ni,memnag le awalnya baik,tak pernah bersentuhan habis kuat pegang tangan aje, tapi kan aku ni kaki seks..setiap kali ade peluang aku akan tengok bra dia,aku akan tengok lurah dia pun cukup bila balik kau melancap..hinnga la bila aku mula pandai buat oral seks dalam phone..kadang-kadang aku suruh awek aku gentel dalam phone dan kadang-kadang aku suruh dia gosokkan telefon kat pantat dia..cuba bayangkan..kan boleh dengar bulu bergesel tu..aku stimm gila.siap melancap lepas tu...hingga satu hari bila aku jumap dia kat rumah dia..aku cuba nak merealasisi kan impaian aku..rumah dia dua tingkat.mak ayah dia sibuk kat bawah..aku lak sibuk kat atas..so bila aku naik atas ngan awek aku tu..awek aku pun tiba-tiba tanya"mana dia"?..aku punterkejut "apa dia"..hari tu dalam "telefon kata nak kasi makan asikrim" ..aku pun paham" aku kata" kalau nak ambik le sendir".awek aku bagaikan dirasuk.terus tolak aku ke sofa dan merentap zip seluar aku..dan aku yang dah memang terangsang tu pun ape lagi..terpacul le asikrim yang di minta..tanpa berlengah lagi awek aku pun mula mengulum dan kulum dan kulum dan kulu dan kulum....kerana itu le yang paling aku suka..disebabkan itule kali pertama aku dikulum , tak sampai 5 minit dah terpancut air kenimkmatan aku..penuh dan melimpah kedalam mulut awek aku..dan masih aku ingat lagi hari tu aje 6 kali konek aku dikulum awek aku...hingga kini..aku kurang berminat nak main ngan awek aku..ape yang aku nak ..setiap kali jumpa..dia mesti kulum konek aku..dia suka dan aku pun suka..bagi aku kenimkatan konek dikulum tak dapat dibayangkan...aku main ngan awek aku seround aje..tapi kalau mengulum..fuhhhh jangan cerita le..so setiap kali jumpa awek aku..tak kira kat mane pun..mesti kena kulum nye..kat dalam panggung,dalam teksi, kat shopping complex ..mana-mana pun akan di kulumnya......baru tahu sedapnya....lain kali kau cerita aku kena kulum dalam pangung wayang..

5 Comments:

Blogger dwaingribbel6605 said...

i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here

2:06 AM  
Blogger eddjackson70288638 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. So please Click Here To Read My Blog

http://pennystockinvestment.blogspot.com

9:58 AM  
Blogger cristaft19475299 said...

Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

"BA", "BSc", "MA", "MSc", "MBA", "PHD",

Get everything within 2 weeks.
100% verifiable, this is a real deal

Act now you owe it to your future.

(413) 208-3069 call now 24 hours a day, 7 days a week.

1:41 PM  
Blogger Mr Joyo said...

full video here http://adfoc.us/1572201 enjoyy..

7:36 PM  
Blogger Mr Joyo said...

full video here http://adfoc.us/1572201 enjoyy..

7:37 PM  

Post a Comment

<< Home